Återbetalnings- och returpolicy
För att vara berättigad till retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den ska också vara i originalförpackningen.
För att slutföra din retur behöver vi ett kvitto eller köpebevis.
Det finn vissa situationer där endast partiella återbetalningar kan komma att tillämpas:
- Alla föremål som inte är i originalskick, skadade eller saknar delar av skäl som inte beror på vårt fel.
- Alla varor som returneras mer än 30 dagar efter leverans
Återbetalningar
Vi byter endast ut varor om de är defekta eller skadade – skicka oss ett e-postmeddelande på info@shingitaikarate.se för information om hur du går tillväga vid en reklamation.
När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi ett e-postmeddelande till dig för att meddela att vi har tagit emot din returnerade vara. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag på din återbetalning.
Om du blir godkänd kommer din återbetalning att behandlas och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod, inom ett visst antal dagar.
Försenade eller saknade återbetalningar
Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen. Kontakta efter detta din bank eller det företag som tillhandahåller ditt betalkort. Om du gjort allt detta och fortfarande inte fått din återbetalning kontakta oss på info@shingitaikarate.se
Försäljningsartiklar
Endast ordinarie prissatta varor kan återbetalas. Reavaror kan inte återbetalas.
Utbyten
Vi byter endast ut varor om de är defekta eller skadade – se stycket ovan angående återbetalningar. Beroende på var du bor kan tiden det kan ta för din utbytta produkt att nå dig variera. Om du returnerar dyrare varor kan du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att ta emot din returnerade vara.
Behövs hjälp?
Kontakta oss på info@shingitaikarate.se för frågor relaterade till återbetalningar och returer.